Illustration

Biographie et livres de Susan T. Fiske

Découvrez tout l'univers de l'auteur en livre numérique
Susan T. Fiske is Eugene Higgins Professor, Psychology and Public Affairs, Princeton University, New Jersey. She investigates cognitive stereotypes and emotional prejudices, culturally, interpersonally and neuro-scientifically. Her books include The HUMAN Brand: How We Relate to People, Products, and Companies (with Chris Malone, 2013), Envy up, Scorn down: How Status Divides Us (2011), and Social Cognition (with Shelley Taylor, 2013). She edits the Annual Review of Psychology, PNAS, and Policy
Découvrez tous ses livres

Dernière parution

Téléchargez le livre :  Cognition sociale
Cognition sociale

Shelley E.Taylor , Susan T. Fiske , Stéphane Renard


Mardaga

2014-06-10

epub sans DRM

L'influence de la neuropsychologie sur la formation de stéréotypes sociaux.Pourquoi sommes-nous plus attirés par tel visage que par tel autre ? Comment s’élaborent les stéréotypes et les préjugés ? Pourquoi retenons-nous davantage ceci que cela ?...

34,99

En savoir plus
Télécharger le livre :  The Human Brand
Why we choose companies and brands in the same way that we unconsciously perceive, judge, and behave toward one another People everywhere describe their relationships with brands in a deeply personal way—we hate our banks, love our smartphones, and think the cable...

Editeur : Jossey-Bass
Parution : 2013-09-10
PDF, ePub

25,21

Téléchargement immédiat
Dès validation de votre commande
Télécharger le livre :  Beyond Common Sense
Beyond Common Sense addresses the many important and controversial issues that arise from the use of psychological and social science in the courtroom. Each chapter identifies areas of scientific agreement and disagreement, and discusses how psychological science...

Editeur : Wiley-Blackwell
Parution : 2008-04-30
PDF

129,71

Téléchargement immédiat
Dès validation de votre commande