Télécharger le livre :  Human Centred Intelligent Systems

The volume includes papers presented at the International KES Conference on Human Centred Intelligent Systems 2024 (KES HCIS 2024), held in Madeira, Portugal on June 19–21, 2024. This book highlights new trends and challenges in intelligent systems, which play an...
Editeur : Springer
Parution : 2025-01-16

Format(s) : PDF, ePub
252,14

Téléchargement immédiat
Dès validation de votre commande
Télécharger le livre :  Architektur der digitalen Transformation

Dieses forschungsorientierte Buch enthält wichtige Beiträge zur Gestaltung der digitalen Transformation. Es umfasst die folgenden Hauptabschnitte in 20 Kapiteln:- Digitale Transformation- Digitales Geschäft- Digitale Architektur- Entscheidungshilfe- Digitale Anwendungen...
Editeur : Springer Vieweg
Parution : 2023-05-19

Format(s) : PDF, ePub
98,59

Téléchargement immédiat
Dès validation de votre commande
Télécharger le livre :  Human Centred Intelligent Systems

This book highlights new trends and challenges in intelligent systems, which play an essential part in the digital transformation of many areas of science and practice. It includes papers offering a deeper understanding of the human-centred perspective on artificial...
Editeur : Springer
Parution : 2021-05-28
Collection : Smart Innovation, Systems and Technologies
Format(s) : PDF, ePub
283,79

Téléchargement immédiat
Dès validation de votre commande
Télécharger le livre :  Architecting the Digital Transformation

This research-oriented book presents key contributions on architecting the digital transformation. It includes the following main sections covering 20 chapters:   ·        Digital...
Editeur : Springer
Parution : 2020-07-27

Format(s) : PDF, ePub
168,79

Téléchargement immédiat
Dès validation de votre commande
Télécharger le livre :  CRM in der Public Cloud

Dieses essential stellt fundiert und praxisorientiert die Grundlagen von CRM in der Public Cloud dar. Das Autoren-Team gibt einen grundlegenden Einblick in das Cloud-Computing basierte Customer Relation Management und zeigt auf, welche Faktoren die Kombination der...
Editeur : Springer Gabler
Parution : 2017-09-19
Collection : essentials
Format(s) : PDF, ePub
4,92

Téléchargement immédiat
Dès validation de votre commande