Master Data Management in Practice

Achieving True Customer MDM de

,

Éditeur :

Wiley


Collection :

Wiley Corporate F&A

Paru le : 2011-05-25

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Louise Reader

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Description
In this book, authors Dalton Cervo and Mark Allen show you how to implement Master Data Management (MDM) within your business model to create a more quality controlled approach. Focusing on techniques that can improve data quality management, lower data maintenance costs, reduce corporate and compliance risks, and drive increased efficiency in customer data management practices, the book will guide you in successfully managing and maintaining your customer master data. You'll find the expert guidance you need, complete with tables, graphs, and charts, in planning, implementing, and managing MDM.
Pages
272 pages
Collection
Wiley Corporate F&A
Parution
2011-05-25
Marque
Wiley
EAN papier
9780470910559
EAN PDF
9781118085660

Informations sur l'ebook
Nombre pages copiables
0
Nombre pages imprimables
272
Taille du fichier
5714 Ko
Prix
67,63 €
EAN EPUB
9781118085684

Informations sur l'ebook
Nombre pages copiables
0
Nombre pages imprimables
272
Taille du fichier
2089 Ko
Prix
67,63 €