Advances in National Brand and Private Label Marketing

Eighth International Conference, 2021 de

,

Éditeur :

Springer


Collection :

Springer Proceedings in Business and Economics

Paru le : 2021-05-16

eBook Téléchargement , DRM LCP 🛈 DRM Adobe 🛈
Lecture en ligne (streaming)
147,69

Téléchargement immédiat
Dès validation de votre commande
Image Louise Reader présentation

Louise Reader

Lisez ce titre sur l'application Louise Reader.

Description

This proceedings volume highlights the latest research presented at the 8th International Conference on Research on National Brand & Private Label Marketing (NB&PL2021). The topics covered include: retailing, private label portfolio and assortment management, marketing of premium store brands, using national brands to exclude (delist) and include, optimal assortment size, consumer store patronage, etc. Several contributions also focus on private label pricing and promotion, especially on the relative pricing of standard and premium private labels, and with regard to the national brands in the assortment. 

Pages
132 pages
Collection
Springer Proceedings in Business and Economics
Parution
2021-05-16
Marque
Springer
EAN papier
9783030769345
EAN PDF
9783030769352

Informations sur l'ebook
Nombre pages copiables
1
Nombre pages imprimables
13
Taille du fichier
5468 Ko
Prix
147,69 €
EAN EPUB
9783030769352

Informations sur l'ebook
Nombre pages copiables
1
Nombre pages imprimables
13
Taille du fichier
6420 Ko
Prix
147,69 €