Interrogating (Hi)stories

Establishing the Educational Relevance of Spiritual Development Through Critical Historiography

de

Éditeur :

Peter Lang Inc., International Academic Publishers


Paru le : 2014-12-30



eBook Téléchargement , DRM LCP 🛈 DRM Adobe 🛈
Lecture en ligne (streaming)
34,76

Téléchargement immédiat
Dès validation de votre commande
Ajouter à ma liste d'envies
Image Louise Reader présentation

Louise Reader

Lisez ce titre sur l'application Louise Reader.

Description
In Interrogating (Hi)stories, Audrey Lingley uses a critical constructivist perspective to problematize the absence of the spiritual dimension of human growth from pedagogical models that emphasize responsiveness to developmental psychology. The book investigates this conspicuous absence through critical historiographical research; it is a critical interrogation of the tacit understandings that guide education in general and middle grades reform in particular. The author offers practical, classroom-based implications and culturally respectful language for educators who believe spirituality is a legitimate aspect of human growth and learning in a public school setting.
Pages
264 pages
Collection
n.c
Parution
2014-12-30
Marque
Peter Lang Inc., International Academic Publishers
EAN papier
9781433125225
EAN PDF
9781453913109

Informations sur l'ebook
Nombre pages copiables
52
Nombre pages imprimables
52
Taille du fichier
1341 Ko
Prix
34,76 €
EAN EPUB
9781454196624

Informations sur l'ebook
Nombre pages copiables
52
Nombre pages imprimables
52
Taille du fichier
2755 Ko
Prix
34,76 €

Suggestions personnalisées